Hoppsan, då började jag blogga igen!

Min motivation har inte varit som den var förr! Jag hade jättebra rutiner och gick ner 15kg. Under sommaren och skolstarten har jag gått upp några kilon och de är dags att får väck dem igen! 

Balen börjar närma sig och jag ska i alla fall gå ner några kilon innan balklänningar ska beställas och sedan fortsätta efter balen såklart!

Jag började blogga igen just för att jag motiverar mig själv då! Jag blir inspirerad om jag kollar min egen blogg för jag tänker "fan vad duktigt jag är". Sedan så känns de inte bara som att jag kan hoppa träningen om jag inte är sugen som jag kan göra nu utan att någon reagerar eller vet det! Jag känner "måstet" och då går jag och tränar! Det låter kanske löjligt och konstigt men se funkar bra för mig! :)

Nu väger och mäter jag midjan varje torsdag. Mitt mål är att gå ner 1kg i veckan, MINST!



                                                                


Min frukost idag - vatten, en grovfralla med skinka, yoghurt med fiberhavregryn  och hallon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0